Fodnes - B 619/4
Fodnes - B 619/4
To nowoczesny, dwustronny prom z napędem bateryjnym, zbudowany w Stoczni Remontowa Shipbuilding SA.
Zapotrzebowanie na moc będzie pokrywane przez zainstalowane na pokładzie baterie, które będą ładowane z sieci lądowej podczas postoju przy nabrzeżu (około 11 minut). System ten będzie zintegrowany z systemem automatycznego cumowania, przytrzymującym prom przy nabrzeżu i możliwością rozpoczęcia ładowania. Dwa zespoły prądotwórcze będą działać na 100 % paliwie Biodiesel mają być używane jedynie w sytuacjach awaryjnych, ale system będzie przygotowany do wykorzystywania ich w parze z bateriami.
B 619/4 w liczbach:
Długość całkowita: 114,40 m
Szerokość (max): 17,70 m
Wysokość do PG: 4,30 m
Liczba pasażerów: 296 osób
Liczba samochodów osobowych: 120 PCV
Maksymalna liczba aut ciężarowych z przyczepami: 12
Nośność: 590 t/ 599 t
Zanurzenie: max 3 m

FODNES - B 619/4
FODNES - B 619/4

FODNES - B 619/4
FODNES - B 619/4

FODNES - B 619/4
FODNES - B 619/4

FODNES - B 619/4
FODNES - B 619/4

FODNES - B 619/4
FODNES - B 619/4

FODNES - B 619/4
FODNES - B 619/4

FODNES - B 619/4
FODNES - B 619/4

FODNES - B 619/4
FODNES - B 619/4

FODNES - B 619/4
FODNES - B 619/4

FODNES - B 619/4
FODNES - B 619/4

FODNES - B 619/4
FODNES - B 619/4